מרחב ציבורי

החברה עוסקת, כבר יותר מעשרים שנה בשדרוג מראה המרחב הציבורי בערים , מועצות אזוריות ומועצות מקומיות באמצעות פסלי חוצות, מתקני שעשועים מיוחדים, מזרקות, פיסול אקולוגי,מתקני משחק אינטראקטיביים  וכדומה  התהליך מתחיל בהגשת מספר רעיונות דרך פיקוח על הביצוע, השגת אישורים רלבנטיים  ועד לגמר הצבתם של האלמנטים במרחב הציבורי.

החברה הוקמה ע"י מאירה לזניק- פריימן בשנת 1997 ומאז מנוהלת על ידה

החברה בונה תכניות אב רב שנתיות לשיפור חזות המרחב הציבורי. התוכנית כוללת רעיונות, הדמיות ותמחור. התוצאה מעצימה את הייחוד של העיר, את טביעת האצבע הייחודית של העיר ויוצרת מהפך בנראות של המרחב הציבורי.

בנוסף, שיפור מרחב ציבורי מוסיף לגאוות התושבים, מעצים את השייכות שלהם למקום וגם יוצר שינוי תדמית ושביעות רצון.

 חזות עיר, נראית לעיתים משעממת, אפורה וחונקת. פיסול חוצות בכיכרות, במעגלי התנועה ובכלל במרחב הציבורי יוצרים מתיחת פנים לעיר/ לישוב בתקופת זמן קצרה ובעלות נמוכה.

מעבר לפסלי חוצות, החברה מספקת שירות של תכנון וביצוע של מתקני משחק אינטראקטיביים, מזרקות, אנדרטאות, מתקני משחק של למידה בחצר בית הספר, ספריות רחוב, שעוני שמש, מתקני שעשועים בפארקים וכדומה.

ערים וישובים בהם ביצענו פרויקטים לשדרוג חזות : נתניה, חדרה, בנימינה-גבעת עדה. זכרון יעקב, יוקנעם. רמת ישי, שוהם, פתח-תקווה, כפר-סבא, טייבה,אשדוד , אשקלון, באר-שבע, גן יבנה, גבעת שמואל ועוד.

לקבלת מידע נוסף ומענה על שאלות בנושא מרחב ציבורי צרו עמנו קשר כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן